Στην ενότητα αυτή συγκεντρώσαμε απαντήσεις σε συνήθη ερωτήματά σας.

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΩ ΜΕΛΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΩ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ;

Δεν είναι απαραίτητη προϋπόθεση. Η διαδικασία όμως είναι πολύ γρήγορη και εύκολη. Αφού εισάγετε κάποιο προϊόν στο καλάθι και επιλέξετε να συνεχίσετε στο ταμείο, το σύστημα θα σας καθοδηγήσει αυτόματα να εγγραφείτε ως νέο μέλος. Τα στοιχεία που πρέπει να εισάγετε κατά την εγγραφή σας χρησιμοποιούνται μόνο για να διασφαλιστεί η δυνατότητα επικοινωνίας μαζί σας, για την αποστολή της παραγγελίας σας. Τα προσωπικά σας δεδομένα συλλέγονται από την εταιρεία μας αποκλειστικά και μόνο στο πλαίσιο της διενέργειας συναλλαγών με το thetwinscollection.gr και της επικοινωνίας μας μαζί σας, για την ολοκλήρωση των παραγγελιών σας και τη διευκόλυνση των παραδόσεων. Όλα τα προσωπικά σας στοιχεία, τα οποία συλλέγονται μέσω της ειδικής ηλεκτρονικής φόρμας του thetwinscollection.gr είναι τα απολύτως απαραίτητα για τη διενέργεια των  υπηρεσιών και η εγγραφή σας δηλώνει την πλήρη συγκατάθεσή σας. Έχετε τη δυνατότητα, οποιαδήποτε στιγμή, να έχετε πρόσβαση στα δεδομένα σας. Μπορείτε επίσης οποιαδήποτε στιγμή να ζητήσετε την άμεση διαγραφή των στοιχείων σας. Επίσης δικαιούστε να ασκήσετε οποτεδήποτε όλα τα δικαιώματά σας εκ των άρθρων 11-13 του ν. 2472/1997. Σε κάθε περίπτωση πάντως τα στοιχεία σας διατηρούνται από την εταιρεία μας μόνο για όσο χρόνο είστε εγγεγραμμένος χρήστης του thetwinscollection.gr . Τα προσωπικά σας δεδομένα δεν ανακοινώνονται σε κανέναν τρίτο και διαχειρίζονται αποκλειστικά από την εταιρεία μας.

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ;

Η διαδικασία αγοράς στο thetwinscollection.gr είναι μια πολύ απλή και γρήγορη διαδικασία: Βήμα πρώτο: Χρησιμοποιήστε τις κατηγορίες μας που βρίσκονται στο κεντρικό menu της μπάρας, πλοηγηθείτε στo ηλεκτρονικό μας κατάστημα και βρείτε αυτό που ψάχνετε. Μπορείτε επίσης να αγοράσετε χρησιμοποιώντας την αναζήτηση, αναζητώντας ακριβώς το προϊόν που επιθυμείτε. Βήμα δεύτερο:  Όταν εντοπίσετε κάποιο προϊόν που θέλετε να αγοράσετε, επιλέξτε το μέγεθός σας και κάντε κλικ στο κουμπί “ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ”, το οποίο βρίσκεται δίπλα από κάθε προϊόν μας. Βήμα τρίτο: Ελέγξετε τα προϊόντα που έχετε τοποθετήσει στο καλάθι κάνοντας κλικ στο “ΚΑΛΑΘΙ ΑΓΟΡΩΝ” το οποίο βρίσκεται στο πάνω δεξιά μέρος της ιστοσελίδας. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το κουμπί “ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΛΑΘΙ” για να αφαιρέσετε όποιο προϊόν επιθυμείτε από το καλάθι σας. Βήμα τέταρτο: Κάντε κλικ στο κουμπί «ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ ΣΤΟ ΤΑΜΕΙΟ» για να ολοκληρώσετε την αγορά σας. Μπορείτε να πληρώσετε είτε με αντικαταβολή, δηλαδή εξοφλώντας μετρητά στον courier με την παραλαβή της παραγγελίας σας, είτε μέσω πιστωτικής κάρτας, είτε με paypal.

ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ. ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ;

Στο thetwinscollection.gr μπορείτε να αγοράσετε τα προϊόντα μας έχοντας την επιλογή πληρωμής με τρεις (3) διαφορετικούς τρόπους: 1. Μέθοδος Αντικαταβολής. Πληρωμή με την παραλαβή της παραγγελίας σας. Όταν έρθει στο χώρο σας ο υπάλληλος της ταχυμεταφορικής εταιρείας, για να σας παραδώσει το δέμα, πληρώνετε μετρητά την αξία της παραγγελίας σας. 2. Πληρωμή με πιστωτική/χρεωστική κάρτα. Η πληρωμή με κάρτα κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. Η διαδικασία είναι απλή και απλώς περνάτε τα στοιχεία που θα σας ζητηθούν. 3. Πληρωμή με Paypal. Μπορείτε να κάνετε την πληρωμή σας μέσω του λογαριασμού paypal που διαθέτετε συμπληρώνοντας τα στοιχεία που θα σας ζητηθούν.

ΕΙΝΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΣ ΟΙ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ ΜΟΥ;

Για την εξασφάλιση των προσωπικών σας δεδομένων, χρησιμοποιούμε τεχνολογία SSL 256-bit (Secure Sockets Layer) από διεθνώς αναγνωρισμένη ηγέτιδα εταιρεία στον τομέα προστασίας δεδομένων μέσω internet. Μέσω της τεχνολογίας αυτής, κάθε στοιχείο που εισάγετε στο eshop μας κωδικοποιείται. Όλες οι συναλλαγές που πραγματοποιείτε στο thetwinscollection.gr διέπονται από το Διεθνές και Ευρωπαϊκό Δίκαιο, που ρυθμίζει θέματα σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο καθώς επίσης και από το Νόμο περί προστασίας των καταναλωτών (Ν. 2251/1994), που ρυθμίζει θέματα σχετικά με τις πωλήσεις από απόσταση.

ΞΕΧΑΣΑ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ. ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ;

Σε περίπτωση που ξεχάσατε τον κωδικό πρόσβασης στο λογαριασμό σας, γράφετε το e-mail σας στο πεδίο «Ξεχάσατε τον κωδικό σας?» που βρίσκεται στη σελίδα εισαγωγής και πατάτε το κουμπί «ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΕ LOGIN». Άμεσα θα λάβετε στο e-mail σας ένα link, που θα σας επιτρέψει να ορίσετε ένα νέο κωδικό για το λογαριασμό σας.

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ ΜΟΥ;

Η αλλαγή των προσωπικών στοιχείων στο λογαριασμό σας είναι μια πολύ απλή και εύκολη διαδικασία. Αφού κάνετε “login” στο λογαριασμό σας στο thetwinscollection.gr , δίνοντας το email σας και τον κωδικό σας, κάντε κλικ στο σύνδεσμο «Ο λογαριασμός μου», ο οποίος βρίσκεται στο πάνω δεξιά μέρος της σελίδας και εκεί μπορείτε να επεξεργαστείτε όλα τα προσωπικά σας στοιχεία.

ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΡΘΩ ΣΤΗΝ ΕΔΡΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΩ ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΩ?

Το thetwinscollection.gr είναι ένα φυσικό και ηλεκτρονικό κατάστημα, οπότε μπορείτε να περάσετε και από το φυσικό μας κατάστημα και να δοκιμάσετε τα προϊόντα που επιθυμείτε. Ωστόσο, δεδομένης της συνεχούς μεταβολής των αποθεμάτων τόσο στο ηλεκτρονικό όσο και στο φυσικό κατάστημα συνιστούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο info@thetwinscollection.gr, προκειμένου να γίνει επιβεβαίωση της διαθεσιμότητας του προϊόντος που σας ενδιαφέρει πρωτού επισκεφθείτε το φυσικό μας κατάστημα

ΠΩΣ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΕΠΕΛΕΞΑ ΣΩΣΤΑ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΜΟΥ;

Στα περισσότερα από τα προϊόντα μας, εκτός από τα εργοστασιακά μεγέθη (s, m, l, κ.λ.π), στην καρτέλα πληροφορίες έχουν καταχωρηθεί οι ακριβείς διαστάσεις ανά μέγεθος προκειμένου να μπορέσετε να κάνετε τη σωστή επιλογή σύμφωνα με το σωματότυπό σας.
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο info@thetwinscollection.gr

ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΑ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΓΕΘΗ;

Σε όλα τα προϊόντα υπάρχει σήμανση με τα διαθέσιμα μεγέθη.
Ενδέχεται λόγω μεγάλης ζήτησης να υπάρχουν μειωμένα αποθέματα σε κάποια από τα προϊόντα.
Σε περίπτωση εξάντλησης κάποιου μεγέθους αυτό εμφανίζεται με την ένδειξη X.
Όταν κάποιο προϊόν έχει εξαντληθεί σε όλα τα μεγέθη εμφανίζεται με την ένδειξη “Sold Out”.
Σε όλα τα προϊόντα γίνεται συνεχής ενημέρωση των αποθεμάτων.

ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΕΣΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ;

Όλες οι παραγγελίες αποστέλλονται από την εταιρεία μας την επόμενη εργάσιμη ημέρα, από την ημέρα που κάνατε την παραγγελίας σας. Οι παραγγελίες εντός Ελλάδος αποστέλλονται με τις εταιρείες Elta Courier & Γενική Ταχυδρομική και παραδίδονται σε 1-5 εργάσιμες ημέρες. Οι παραγγελίες εντός Κύπρου αποστέλλονται εβδομαδιαία κάθε Τετάρτη με τις ανωτέρω εταιρείας ταχυμεταφορών και παραδίδονται εντός 10 ημερών. Τέλος, οι παραγγελίες Εξωτερικού αποστέλλονται μέσω της εταιρείας courier Ups και παραδίδονται σε 3-6 εργάσιμες ημέρες.

ΠΩΣ ΞΕΡΩ ΟΤΙ Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ ΜΕ ΕΠΙΤΥΧΙΑ;

Μόλις ολοκληρώσετε την παραγγελία σας το σύστημα θα σας στείλει αυτόματα ένα email, το οποίο θα σας ενημερώνει ότι η παραγγελία σας καταχωρήθηκε. Αυτό το email επιβεβαιώνει ότι ολοκληρώσατε σωστά την παραγγελία σας και ότι έχει καταχωρηθεί.

ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΜΟΥ;

Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να παρακολουθείτε που ακριβώς βρίσκεται η παραγγελία σας μέσα από το σύνδεσμο «Οι Παραγγελίες μου», ο οποίος βρίσκεται στη σελίδα «Ο Λογαριασμός μου». Εκεί μπορείτε να δείτε σε ποιο στάδιο βρίσκεται η παραγγελία σας και να ενημερώνεστε συνεχώς για την πορεία της. Μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών του thetwinscollection.gr αποστέλλοντας email στο info@thetwinscollection.gr αναφέροντας το ονοματεπώνυμο σας και τον κωδικό παραγγελίας.

ΚΑΝΕΤΕ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ;

Επιστροφές χρημάτων πραγματοποιούνται στις ακόλουθες περιπτώσεις:

1) σε περίπτωση που παραλάβετε ελαττωματικό προϊόν και εφόσον δεν υπάρχει δυνατότητα αντικατάστασης. Σε κάθε άλλη περίπτωση γίνεται αλλαγή με άλλο προϊόν ή νούμερο.
2) σε περίπτωση ακύρωσης της παραγγελίας σας εντός 14 ημερών από την παραλαβή της.
Διευκρινίζεται, ότι για να προχωρήσετε στην επιστροφή προϊόντος θα πρέπει πρώτα να έχετε υποβάλει το αίτημα σας μέσω e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@thetwinscollection.gr .  Η επιστροφή του προϊόντος θα γίνεται με εταιρεία courier της επιλογής σας και τα έξοδα αποστολής θα βαραίνουν τον πελάτη. Σε αντίθετα περίπτωση η The Twins Collection διατηρεί το δικαίωμα μη παραλαβής του δέματος. Το προϊόν θα πρέπει να βρίσκεται στην άριστη κατάσταση που παραλήφθηκε χωρίς φθορές και να είναι πλήρες, εντός της αρχικής συσκευασίας του. Επίσης, το προϊόν που επιστρέφεται θα πρέπει να συνοδεύεται και από όλα τα απαραίτητα παραστατικά που λάβατε με την παραλαβή του. Εφόσον επιλέξετε να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης και ζητήσετε επιστροφή χρημάτων, θα σας επιστραφούν τα χρήματα σας σε 2-5 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία ακύρωσης της παραγγελίας. Τα έξοδα αποστολής δεν επιστρέφονται αν επιλέξετε να ασκήσετε το δικαίωμα της υπαναχώρησης.

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΑΛΛΑΓΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ;

Μπορείτε να πραγματοποιήσετε αλλαγή εντός 14 ημερών από την παραλαβή του δέματος και μόνο με προϊόντα που είναι διαθέσιμα στο παρόν ηλεκτρονικό κατάστημα.

Θα πρέπει να αποστέλλετε το αίτημα σας για αλλαγή – επιστροφή στο e-mail: info@thetwinscollection.gr δηλώνοντάς μας το προϊόν που θέλετε να επιστρέψετε καθώς και 2-3 επιλογές με προϊόντα προκειμένου να ελεγχθεί η διαθεσιμότητα τους, λόγω συνεχούς μεταβολής των αποθεμάτων.

Για κάθε αίτημα αλλαγής – επιστροφής θα πρέπει να λαμβάνονται υπόψιν οι όροι αλλαγών – επιστροφών του παρόντος ηλεκτρονικού καταστήματος.