Συχνές ερωτήσεις
Στην ενότητα αυτή συγκεντρώσαμε απαντήσεις σε συνήθη ερωτήματά σας.
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΩ ΜΕΛΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΩ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ;
Δεν είναι απαραίτητη προϋπόθεση. Η διαδικασία όμως είναι πολύ γρήγορη και εύκολη. Αφού εισάγετε κάποιο προϊόν στο καλάθι και επιλέξετε να συνεχίσετε στο ταμείο, το σύστημα θα σας καθοδηγήσει αυτόματα να εγγραφείτε ως νέο μέλος. Τα στοιχεία που πρέπει να εισάγετε κατά την εγγραφή σας χρησιμοποιούνται μόνο για να διασφαλιστεί η δυνατότητα επικοινωνίας μαζί σας, για την αποστολή της παραγγελίας σας. Τα προσωπικά σας δεδομένα συλλέγονται από την εταιρεία μας αποκλειστικά και μόνο στο πλαίσιο της διενέργειας συναλλαγών με το thetwinscollection.gr και της επικοινωνίας μας μαζί σας, για την ολοκλήρωση των παραγγελιών σας και τη διευκόλυνση των παραδόσεων. Όλα τα προσωπικά σας στοιχεία, τα οποία συλλέγονται μέσω της ειδικής ηλεκτρονικής φόρμας του thetwinscollection.gr είναι τα απολύτως απαραίτητα για τη διενέργεια των υπηρεσιών και η εγγραφή σας δηλώνει την πλήρη συγκατάθεσή σας. Έχετε τη δυνατότητα, οποιαδήποτε στιγμή, να έχετε πρόσβαση στα δεδομένα σας. Μπορείτε επίσης οποιαδήποτε στιγμή να ζητήσετε την άμεση διαγραφή των στοιχείων σας. Επίσης δικαιούστε να ασκήσετε οποτεδήποτε όλα τα δικαιώματά σας εκ των άρθρων 11-13 του ν. 2472/1997. Σε κάθε περίπτωση πάντως τα στοιχεία σας διατηρούνται από την εταιρεία μας μόνο για όσο χρόνο είστε εγγεγραμμένος χρήστης του thetwinscollection.gr . Τα προσωπικά σας δεδομένα δεν ανακοινώνονται σε κανέναν τρίτο και διαχειρίζονται αποκλειστικά από την εταιρεία μας.
ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ;
Η διαδικασία αγοράς στο thetwinscollection.gr είναι μια πολύ απλή και γρήγορη διαδικασία: Βήμα πρώτο: Χρησιμοποιήστε τις κατηγορίες μας που βρίσκονται στο κεντρικό menu της μπάρας, πλοηγηθείτε στo ηλεκτρονικό μας κατάστημα και βρείτε αυτό που ψάχνετε. Μπορείτε επίσης να αγοράσετε χρησιμοποιώντας την αναζήτηση, αναζητώντας ακριβώς το προϊόν που επιθυμείτε. Βήμα δεύτερο: Όταν εντοπίσετε κάποιο προϊόν που θέλετε να αγοράσετε, επιλέξτε το μέγεθός σας και κάντε κλικ στο κουμπί “ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ”, το οποίο βρίσκεται δίπλα από κάθε προϊόν μας. Βήμα τρίτο: Ελέγξετε τα προϊόντα που έχετε τοποθετήσει στο καλάθι κάνοντας κλικ στο “ΚΑΛΑΘΙ ΑΓΟΡΩΝ” το οποίο βρίσκεται στο πάνω δεξιά μέρος της ιστοσελίδας. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το κουμπί “ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΛΑΘΙ” για να αφαιρέσετε όποιο προϊόν επιθυμείτε από το καλάθι σας. Βήμα τέταρτο: Κάντε κλικ στο κουμπί «ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ ΣΤΟ ΤΑΜΕΙΟ» για να ολοκληρώσετε την αγορά σας. Μπορείτε να πληρώσετε είτε με αντικαταβολή, δηλαδή εξοφλώντας μετρητά στον courier με την παραλαβή της παραγγελίας σας, είτε μέσω πιστωτικής κάρτας, είτε με paypal.
ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ. ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ;
ΕΙΝΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΣ ΟΙ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ ΜΟΥ;
ΞΕΧΑΣΑ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ. ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ;
Σε περίπτωση που ξεχάσατε τον κωδικό πρόσβασης στο λογαριασμό σας, γράφετε το e-mail σας στο πεδίο «Ξεχάσατε τον κωδικό σας?» που βρίσκεται στη σελίδα εισαγωγής και πατάτε το κουμπί «ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΕ LOGIN». Άμεσα θα λάβετε στο e-mail σας ένα link, που θα σας επιτρέψει να ορίσετε ένα νέο κωδικό για το λογαριασμό σας.
ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ ΜΟΥ;
Η αλλαγή των προσωπικών στοιχείων στο λογαριασμό σας είναι μια πολύ απλή και εύκολη διαδικασία. Αφού κάνετε “login” στο λογαριασμό σας στο thetwinscollection.gr , δίνοντας το email σας και τον κωδικό σας, κάντε κλικ στο σύνδεσμο «Ο λογαριασμός μου», ο οποίος βρίσκεται στο πάνω δεξιά μέρος της σελίδας και εκεί μπορείτε να επεξεργαστείτε όλα τα προσωπικά σας στοιχεία.
ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΡΘΩ ΣΤΗΝ ΕΔΡΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΩ ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΩ?
ΠΩΣ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΕΠΕΛΕΞΑ ΣΩΣΤΑ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΜΟΥ;
ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΑ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΓΕΘΗ;
ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΕΣΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ;
Όλες οι παραγγελίες αποστέλλονται από την εταιρεία μας την επόμενη εργάσιμη ημέρα, από την ημέρα που κάνατε την παραγγελίας σας. Οι παραγγελίες εντός Ελλάδος αποστέλλονται με τις εταιρείες ACS Courier & Γενική Ταχυδρομική και παραδίδονται σε 1-5 εργάσιμες ημέρες. Οι παραγγελίες εντός Κύπρου αποστέλλονται εβδομαδιαία κάθε Τετάρτη με τις ανωτέρω εταιρείας ταχυμεταφορών και παραδίδονται εντός 10 ημερών. Τέλος, οι παραγγελίες Εξωτερικού αποστέλλονται μέσω της εταιρείας courier Ups και παραδίδονται σε 3-6 εργάσιμες ημέρες.
ΠΩΣ ΞΕΡΩ ΟΤΙ Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ ΜΕ ΕΠΙΤΥΧΙΑ;
ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΜΟΥ;
ΚΑΝΕΤΕ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ;
Επιστροφές χρημάτων πραγματοποιούνται στις ακόλουθες περιπτώσεις:
ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΑΛΛΑΓΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ;
Μπορείτε να πραγματοποιήσετε αλλαγή εντός 14 ημερών από την παραλαβή του δέματος και μόνο με προϊόντα που είναι διαθέσιμα στο παρόν ηλεκτρονικό κατάστημα.
Θα πρέπει να αποστέλλετε το αίτημα σας για αλλαγή – επιστροφή στο e-mail: info@thetwinscollection.gr δηλώνοντάς μας το προϊόν που θέλετε να επιστρέψετε καθώς και 2-3 επιλογές με προϊόντα προκειμένου να ελεγχθεί η διαθεσιμότητα τους, λόγω συνεχούς μεταβολής των αποθεμάτων.
Για κάθε αίτημα αλλαγής – επιστροφής θα πρέπει να λαμβάνονται υπόψιν οι όροι αλλαγών – επιστροφών του παρόντος ηλεκτρονικού καταστήματος.